Saturday, 24 November 2012

Gaza need our help

Bismillilahhirrahmanirahim 

Assalammualaikum , the readers . Sekarang ni GAZA sangat - sangat memerlukan bantuan kita kerana mereka sedang menderita akibat serangan daripada israel laknatullah . Dalam masa kita gembira di sini , mereka sedang berjuang habis - habisan menentang israel demi tanah air tercinta . Nak cari makan pon susah , tapi kita enak menjamak makanan . Oleh itu , kita sebagai saudara se-ISLAM mereka wajib membantu mereka . 

Marilah kita sama- sama berdoa untuk mereka .

"Wahai Tuhan yang ditanganNya segala kunci kelepasan! Lepaskanlah dan hilangkanlah segala kedukaan yang sedang menimpa saudara - saudara kami itu" 

Kita juga boleh membantu mereka dengan menderma  melalui SMS :-

Taip PALESTIN 10 
(Nilai RM10/5/3/1) Contoh : PALESTIN 10 Hantar ke 39111



ACCOUNT BANK :-

Dana Sumbangan & Derma Bank Islam : 12029010047880 | Maybank : 562263010787 | Bank Muamalat : 12070005133717 | RHB Islamic Bank : 21245760004907 | Bank Rakyat : 22-080-619592-2 | Tabung Wanita & Kanak - Kanak Palestin , Bank Islam (M) Berhad : 1202-9010-0598-95

Walaupun sumbangan tersebut hanya sedikit , tetapi berharga buat rakyat GAZA . Pahala nya jugak sangat besar . Kita doakan agar mereka dapat bebas daripada kejahatan REJIM ZIONIS . Insyaallah :)



8 comments:

Aiman Ayie said...

Whoahh ? :O

ada cara guna texting ?


*can you please remove the word verification ? I have tried to submit comment like 5 times edy :(

Isha Nur Shisha said...

nak sgt menyumbang xpi sye xkeje lagi. xde sumber kewangan . so, sye just kirim doa je untuk mereka.

cart kartika said...

#prayforGaza

:)

http://cartiecacloset.blogspot.com/

Asyraf Fiqtri said...

@Aiman Ayie yaya , cara texting pon ada , i found it at HELIZA FANPAGE . hahah , dah remove benda tu dah .

Asyraf Fiqtri said...

@Isha Nur Shisha doa pon satu derma , ALLAH pon terima . Insyallah , kita doakan mereka selamat :)

JunnyLyana said...

baru tau ada cara guna texting . Thanks :)

Ashraf Fiqtri said...

@JunnyLyanaOk , welcome . I found it from fapage HELIZA and FAQIHAH HUSNI blog :)

Jasa Pembuatan Banner murah Terpercaya di SHARE4RT said...

Cara Praktis Mengisi Pulsa
Cara Praktis Mengisi Pulsa
Cara Praktis Mengisi Pulsa
Cara Praktis Mengisi Pulsa
Cara Praktis Mengisi Pulsa